Details kandidaat

  • Functie Financieel
  • Financieel Subfunctie Assistent ControllerFinancieel Medewerker
  • Beschikbaarheid Fulltime
  • Salaris €2500 - €3000
  • Contract Vast
  • Opleidingsniveau HBO
  • Regio Noord-Brabant
  • Man

Omschrijving

Deze dynamische en energieke allround financial heeft geruime tijd gewerkt als assistent controller binnen een middelgrote onderneming in de metaalsector. Vorig jaar maakte hij de overstap naar een bedrijf in de evenementenbranche, maar is vanwege de huidige economische situatie in deze sector op zoek naar een nieuwe uitdaging.

Graag zou hij zijn rol als assistent controller voortzetten bij een organisatie in de omgeving van Venlo. Door zijn brede interesse is hij enthousiast voor uiteenlopende branches en op korte termijn beschikbaar!

 

Leeftijd:                          31 jaar

Woonplaats:                 Omgeving Venlo (+/-20km)

Vervoer:                         auto

Salarisniveau:               ca € 2.900,00 br/mnd

Beschikbaar:                 fulltime, vanaf juni (in overleg eerder)

 

Opleidingen:

2016     Cursus SAP Business Objects

2013     HBO Internationale Bedrijfseconomie

2009     MBO Administrateur niveau 4, ROC

2008     MBO Boekhoudkundig medewerker, niveau 3, ROC

2005     Vmbo-kader richting Administratie

 

Minor Financiële planning:  specialisatie binnen de opleiding Internationale Bedrijfseconomie. De gevolgde en met succes afgeronde modules: Werken in het buitenland, Aangifte inkomstenbelasting, Aankoop eigen woning, Employee benefits, Eerder stoppen met werken.

 

Werkervaring :

2013 – juni 2020 Assistent controller (2 werkgevers)

– Ontwikkelen van nieuwe (financiële) rapportages in SAP Business Objects

– Uitvoeren van ad-hoc analyses en interne controles

– Ondersteunen bij de half jaarlijkse- en jaar afsluitingen

– Optimaliseren/digitaliseren van processen

– Debiteuren bewaking, innen van openstaande facturen

– Financiële afhandeling van reclamaties i.o.m. QA en Sales

– Aangifte doen van Nederlandse en Duitse BTW

– Verzorgen van diverse CBS aangiftes

– Verwerken van het bankboek

– Factureren van verkooporders

– Controle van boekingen binnen het systeem (intercompany, grootboek)

– Ondersteunen en opstellen van managementrapportages

– Het voorbereiden van en ondersteunen bij audits en controles

– Uitvoeren van diverse ad-hoc financiële/administratieve werkzaamheden

Stages:

2012-2013 Overheid

Afdeling: Financiën Shared Service Center

Opdracht: Adviseren om te komen tot een oplossing voor optimalisatie van de financiële administratieve verwerking van de kassastromen en het optimaliseren van de dienstverlening.

 

2011 Organisatie voor bodemonderzoek

Afdeling: Project Office

Opdracht: Adviseren om te komen tot een concept voor het managen van resources en visueel weergeven van project data, welke voldoet aan de criteria van diverse afdelingshoofden en projectmanagers. Daarnaast bestond de opdracht uit het centraliseren van de milestone- en resource data en het implementeren van automatische rapporting tabellen en grafieken

 

2010 – 2011 Foodsector

Afdeling: Financiën/Administratie

Opdracht:  De opdracht bestond uit het opzetten van een administratief systeem waardoor de Nederlandse aangifte voor de verpakkingenbelasting beter en doeltreffende kan worden gedaan voor dit jaar. Tevens het systeem vorm geven dat het ook gebruikt kan worden voor de Duitse variant van deze belasting, en het doen van aanbevelingen om te besparen op deze belasting.

Extra Curriculair:

Mini-onderneming, samen met 12 studenten een bedrijf opgezet.

 

Computerkennis:

MS Office

SAP Business Objects,

Exact,

Navision.

 

Talenkennis:

Nederlands:      Moedertaal

Engels:               Goed

Duits:                 Voldoende