About
-
Functie Marketing & CommunicatieNieuwe Media & Digital
-
Beschikbaarheid Fulltime
-
Salaris €4000 - €4500€4500 - €5000
-
Contract Vast
-
Opleidingsniveau WO
-
Regio GelderlandOverijssel
-
Vrouw
About me
Deze marketing professional (< 30 jr) is op zoek naar een uitdaging waarbij ze door middel van data-analyse een strategisch marketingplan kan opstellen. De voorkeur gaat uit naar een bedrijf met 100+ werknemers, waar aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroei mogelijkheden.
Een fijne bedrijfscultuur en een energiek en professioneel team is waar zij grote waarde aan hecht. Als persoon maakt ze een commerciële en slagvaardige indruk. Ze is leergierig, sociaal, gedreven en resultaatgericht. Ze heeft een goed ontwikkeld talent om verschillende stakeholders binnen de organisatie te betrekken, adviseren en enthousiasmeren over marketing gerelateerde oplossingen.
Bij een grote E-commerce speler in de retail (B2C) is de basis gelegd van haar carrière binnen online marketing. De nadruk lag op het in kaart brengen van de customer journey door het inzetten van slimme marketingtools in combinatie met procesoptimalisatie in voorraadbeheer/logistiek en sales. Door het bedenken en uitrollen van projecten en grote marketingcampagnes, is een flinke bijdrage geleverd aan de positionering van haar productgroep.
Onlangs maakte ze de overstap naar een internationale handelsorganisatie waar ze een uitdaging dacht te vinden in een verantwoordelijke rol als brandmanager. Toch blijkt binnen deze kleine organisatie die uitdaging minder groot te zijn. De werkzaamheden zijn grotendeels operationeel van aard, wat niet lijkt te passen binnen haar groeipad/interesses.
Beschikbaarheid: op korte termijn, fulltime inzetbaar
Salarisniveau: € 4.150,00 br/mnd
Werkgebied: Omgeving Zwolle (Overijssel en deels Gelderland)
Opleidingen
WO Master of Science Marketing Management
Pre-Master Marketing
HBO Bachelor Bedrijfskunde MER
Havo
Cursussen
Google Analytics
Google Adwords
Werkervaring
Huidige werkgever: Internationale handelsmaatschappij
Functie: Brand Manager
Periode: < 1 jaar
Werkgever: Een van de grootste E-tailers in Nederland
Functies: Brand Specialist, gestart als Category Assistant
Periode: > 4 jaar
Taken: Inzet en beheer van het marketing budget,
ontwikkelen en coördineren van marketingcampagnes, forecasten
monitoren en analyseren van voorraad, sales en assortiment.
Talenkennis Nederlands en Engels
Softwarekennis Office, SPSS