Details kandidaat

  • Functie Marketing & CommunicatieNieuwe Media & Digital
  • Beschikbaarheid Fulltime
  • Salaris €4000 - €4500€4500 - €5000
  • Contract Vast
  • Opleidingsniveau WO
  • Regio GelderlandOverijssel
  • Vrouw

Omschrijving

Deze marketing professional (< 30 jr) is op zoek naar een uitdaging waarbij ze door middel van data-analyse een strategisch marketingplan kan opstellen. De voorkeur gaat uit naar een bedrijf met 100+ werknemers, waar aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroei mogelijkheden.

Een fijne bedrijfscultuur en een energiek en professioneel team is waar zij grote waarde aan hecht. Als persoon maakt ze een commerciële  en slagvaardige indruk. Ze is leergierig, sociaal, gedreven en resultaatgericht. Ze heeft een goed ontwikkeld talent om verschillende stakeholders binnen de organisatie te betrekken, adviseren en enthousiasmeren over marketing gerelateerde oplossingen.

Bij een grote  E-commerce speler in de retail (B2C) is de basis gelegd van haar carrière binnen online marketing. De nadruk lag op het in kaart brengen van de customer journey door het inzetten van slimme marketingtools in combinatie met procesoptimalisatie in voorraadbeheer/logistiek en sales. Door het bedenken en uitrollen van projecten en grote marketingcampagnes, is een flinke bijdrage geleverd aan de positionering van haar productgroep.

Onlangs maakte ze de overstap naar een internationale handelsorganisatie waar ze een uitdaging dacht te vinden in een verantwoordelijke rol als brandmanager. Toch blijkt binnen deze kleine organisatie die uitdaging minder groot te zijn. De werkzaamheden zijn grotendeels operationeel van aard, wat niet lijkt te passen binnen haar groeipad/interesses.

Beschikbaarheid:           op korte termijn, fulltime inzetbaar

Salarisniveau:                 € 4.150,00 br/mnd

Werkgebied:                   Omgeving Zwolle (Overijssel en deels Gelderland)

 

Opleidingen

WO Master of Science Marketing Management

Pre-Master Marketing

HBO Bachelor Bedrijfskunde MER

Havo

 

Cursussen

Google Analytics

Google Adwords

 

Werkervaring

Huidige werkgever:       Internationale handelsmaatschappij

Functie:                            Brand Manager

Periode:                           < 1 jaar

 

Werkgever:                     Een van de grootste E-tailers in Nederland

Functies:                          Brand Specialist, gestart als Category Assistant

Periode:                           > 4 jaar

Taken:                              Inzet en beheer van het marketing budget,

                                          ontwikkelen en  coördineren van marketingcampagnes,  forecasten

                                          monitoren en analyseren van voorraad,  sales en assortiment.

Talenkennis                   Nederlands en Engels

Softwarekennis            Office, SPSS